خرید از ebay - خرید از آمازون - خرید از امازون

با خرید از ebay و خرید از آمازون میتوانید بهترین کالاها را داشته باشید. هنوز با خرید از امازون آشنا نیستید؟ مطالب این وبلاگ را بخوانید

خرید از ebay - خرید از آمازون - خرید از امازون

با خرید از ebay و خرید از آمازون میتوانید بهترین کالاها را داشته باشید. هنوز با خرید از امازون آشنا نیستید؟ مطالب این وبلاگ را بخوانید

با آموزشهایی که در مورد خرید از ebay در این وبلاگ پیدا میکنید، به راحتی خرید از سایت ebay در ایران را انجام میدهید. خرید از آمازون نیز به مهارت نیاز دارد که در اینجا خواهید آموخت.

بایگانی

امروزه خدمات متنوعی برای خرید از ebay در ایران ارائه می‌شود که شاید کمابیش به آن‌ها برخورد کرده باشید. اگر در این زمینه اطلاعات چندانی ندارید، بد ندیدم که آموزشی قدم به قدم و ساده برای خرید از آمازون و ebay به نگارش در بیاورم تا بدون ابهام خرید خود را انجام دهید. ممکن است بسته به سایتی که برای خرید از امازون در ایران انتخاب می‌کنید، سوالاتی برایتان پیش بیاید که طبیعتا باید از همان وب‌سایت بپرسید. اما اگر پرسش‌هایی کلی در مورد خرید از ebay یا آمازون دارید، می‌توانید دیگر مطالب من را بخوانید.

یافتن کالای مورد نظر در آمازون و ebay

اولین مرحله در خرید از آمازون مراجعه به سایت آن و کشف کردن کالای مورد عنایت است. پس از این کار، شما در صفحه‌ی محصول چند گزینه در اختیار دارید که باید حتما به آن‌ها توجه کنید که در ادامه توضیح می‌دهم.

خرید از ebay ایران

  • کالای نو یا دست‌دوم: اولین قسمت انتخاب نوع کالاست که براساس قیمت یا فروشنده، متفاوت است. همچنین کالاهای دست‌دوم برای برخی از محصولات نیز وجود دارد که قبل از خرید از آمازون باید این گزینه‌ها را به درستی انتخاب کنید.
  • رنگ کالا: اگر متاع در سایت آمازون چند رنگ داشته باشد، دقت کنید که گزینه‌ی رنگ را نیز طبق سلیقه‌ی خود انتخاب کنید که بعدا از خرید از ebay یا امازون پشیمان نشوید.
  • توجه به اصل بودن برند: اگر از بین برندهای معتبر گلچین می‌کنید، حتما به هشدارهای آمازون و ebay در مورد اورجینال بودن یا نبودن هم دقت کنید.

تقاضای خرید از ebay یا امازون در سایت واسطه

پس از طی کردن کامل مرحله‌ی قبل، به قسمت خرید از ebay در ایران می‌رسیم. حالا شما باید لینک کالایی را که در مرحله‌ی به طور کامل انتخاب کرده‌اید، در وب‌سایت ایرانی که واسطه‌ی خرید از امازون است، وارد کنید. این کار به سادگی و با کلیک کردن روی قسمت آدرس سایت امکان‌پذیر است. وقتی کلیک کنید، کل متن آبی‌رنگ می‌شود و همان موقع می‌توانید کلید کنترل را به همراه C بزنید تا کپی شود یا کلیک‌راست کنید و گزینه‌ی کپی (در فارسی رونوشت) را بزنید. در گوشی‌های موبایل هم بسته به مدل گزینه‌هایی برای کپی کردن لینک خرید از آمازون نمایش داده می‌شود. 

خرید از سایت امازون

حالا به سایت ایرانی مثل زاکولا بروید و آدرس را در قسمت سفارش پیست (paste- در فارسی چسباندن) کنید. پس از زدن دکمه‌ی بررسی قیمت، به ادامه‌ی مراحل خرید از ebay می‌روید و اگر از قیمت نهایی راضی بودید، مبلغ را به صورت اینترنتی پرداخت می‌کنید. پس از پرداخت موفق، پیامکی برای شما ارسال می‌شود و شما را در جریان مراحل خرید از امازون قرار می‌دهد. هرچقدر یک وب‌سایت معتبرتر باشد، خدمات پس از فروش آن نیز بیشتر خواهد بود.

مراحل انتظار تا دریافت سفارش از آمازون و ebay

پس از اینکه طرف سوم ایرانی، خرید از آمازون را انجام دهد، حدود یکی دو ماهی طول می‌کشد که شما بتوانید کالای خریداری شده را رویت کنید. در این مدت، می‌توانید از وب‌سایت واسطه، مراحل ثبت سفارش را دنبال کنید. باید صبر زیادی برای خرید از ebay داشته باشید و اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که طاقت زیادی ندارید، شاید تجربه‌ی خوبی از خرید از امازون در ایران در ذهن شما باقی نماند. ممکن است اصلا سفارش شما به هر دلیلی از طرف آمازون یا ebay لغو شود یا در بین راه آسیب ببیند که در این موارد شرکت ایرانی باید بازگشت پول شما را تضمین کند.